Γ. Γεροτζιάφας: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη πέρασε στο στρατόπεδο των αρνητών της πανδημίας

Ημερομηνία:

Διαφήμιση

Σφοδρή κριτική άσκησε ο καθηγητής Αιματολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Σορβόννης Γρηγόρης Γεροτζιάφας στον υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη και συνολικά στην κυβέρνηση Μητσοτάκη που επιμένει να αγνοεί την πανδημία του κορονοϊού.

Ειδικά σε ό,τι αφορά την πρόθεση Πλεύρη να αλλάξει ο τρόπος καταμέτρησης των θυμάτων της πανδημίας και να μην αναφέρεται σε όλες τις περιπτώσεις ότι ο θάνατός τους προήλθε από τον covid, ο κ. Γεροτζιάφας μιλώντας στον ρ/σ “Στο Κόκκινο 105,5”, τόνισε ότι «αυτό αντίκειται τόσο στις οδηγίες του Π.Ο.Υ. όσο και στις οδηγίες της Ε.Ε.».

Πηγή: Ρ/Σ “Στο Κόκκινο 105,5”

Διαφήμιση

Κοινοποιήστε:

Διαφήμιση

Δημοφιλή

Διαφήμιση

Περισσότερα Νέα

Πόλεμος στη Μέση Ανατολή: Συμφωνία βλέπουν οι ΗΠΑ – Διαψεύδει το Ιράν

Βέβαιος ότι η πολυαναμενόμενη συμφωνία με το Ιράν βρίσκεται...

Συνέντευξη Μητσοτάκη με προκλητικά ψεύδη, αλαζονεία και χωρίς καμία πολιτική ευθύνη

Το αφήγημα της σταθερότητας έφερε ξανά ο Κυριάκος Μητσοτάκης...
Διαφήμιση