Συνεχίζεται το χάος στη Συρία. Εκατοντάδες άνθρωποι, χάνουν τη ζωή τους, κατά τη διάρκεια συγκρούσεων ανάμεσα σε κοινότητες Δρούζων και Βεδουίνων, τις οποίες ακολούθησε η ανάπτυξη δυνάμεων των de facto αρχών στην περιοχή.
Περισσότερα από 203 άτομα έχασαν τη ζωή τους, αναφέρει η μη κυβερνητική οργάνωση Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στις συγκρούσεις στην επαρχία Σουάιντα (νότια) της Συρίας.
«Ο αριθμός των νεκρών εξαιτίας των μαχών και των εκτελέσεων με συνοπτικές διαδικασίες στη Σουάιντα από την Κυριακή το πρωί ανέρχεται σε 203», διευκρίνισε η ΜΚΟ.
Πρόκειται για 92 Δρούζους, ανάμεσά τους 21 πολίτες που εκτελέστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες από δυνάμεις των υπουργείων Άμυνας και Εσωτερικών, 93 μέλη δυνάμεων προσκείμενων στην κυβέρνηση και 18 Βεδουίνους, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το υπουργείο Εξωτερικών της Συρίας ανακοίνωσε ότι το Ισραήλ φέρει την πλήρη ευθύνη για τις τελευταίες επιθέσεις στη νότια Συρία, όπου οι νεκροί ξεπερνούν τους 200 από την έναρξη των συγκρούσεων μεταξύ Δρούζων και φυλών Βεδουίνων.
Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση Τραμπ κάλεσε το Ισραήλ να σταματήσει τις επιθέσεις εναντίον των συριακών στρατιωτικών δυνάμεων, όπως μετέδωσε το αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Axios. Το Ισραήλ φέρεται να δεσμεύτηκε ότι θα σταματήσει τις επιθέσεις από το βράδυ της Τρίτης.
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου και ο υπουργός Άμυνας Ισραέλ Κατζ δήλωσαν νωρίτερα ότι οι επιδρομές έπληξαν «καθεστωτικές δυνάμεις» και όπλα που μεταφέρθηκαν στη Σουέιντα για να χρησιμοποιηθούν εναντίον των Δρούζων.
Ο Σύρος υπουργός Άμυνας Μουρχάφ Αμπού Κάσρα δήλωσε ότιη κατάπαυση του πυρός μεταξύ της κυβέρνησης, των Βεδουίνων και των Δρούζων παραμένει σε ισχύ. Κατηγόρησε ωστόσο το Ισραήλ ότι οι επιδρομές είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο μελών των ενόπλων δυνάμεων.
ΠΗΓΗ: avgi.gr
