Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την ένταση που θα έχει η ενεργειακή κρίση από τον πόλεμο στο Ιράν…
Όλες οι χώρες προσπαθούν να θωρακιστούν για να αντιμετωπίσουν τα χειρότερα που φαίνεται ότι είναι μπροστά μας…
Η ελληνική κυβέρνηση πάλι φαίνεται ότι έχει παράξενες εμμονές που κάποια στιγμή θα πρέπει να ερευνηθούν. Τα όσα καταγγέλει ο Παύλος Πολάκης για το οριστικό κλείσιμο μονάδων της ΔΕΗ είναι πολύ σοβαρά και όντως θέτουν ζήτημα ενεργειακής ασφάλειας της χώρας. Καλό θα είναι όλη η αντιπολίτευση να ζητήσει άμεσα εξηγήσεις από την κυβέρνηση που αυτές τις ημέρες μοιράζει «καθρεφτάκια στους ιθαγενείς» με «μέτρα στήριξης» και «εγγυήσεις ασφαλείας» από τον Μακρόν .
Τι δήλωσε ο Παύλος Πολάκης:
