Πανελλαδική απεργία σήμερα των εργαζομένων στους ΟΤΑ: Φτάνει πια με τη ζωή-λάστιχο

Ημερομηνία:

Διαφήμιση

Απεργούν σήμερα Παρασκευή οι εργαζόμενοι στους δήμους, με απόφαση της ΠΟΕ ΟΤΑ, ενάντια στον κυβερνητικό σχεδιασμό δημιουργίας μηχανισμών που πετάνε στα σκουπίδια εργασιακό βίο δεκαετιών, επιτείνοντας και διαιωνίζοντας την ομηρία των συμβασιούχων.

Στην Αθήνα το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής καλεί σε μαζική συμμετοχή στην απεργία και σε προσυγκέντρωση στις 10 π.μ. στην πλατεία Βάθης. Ως αίτημα αιχμής προβάλλει τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις και με ενισχυμένη κρατική χρηματοδότηση.

Να σημειωθεί ότι απεργία ενάντια στο σχέδιο της κυβέρνησης έχει κηρύξει και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ για όλους τους εργαζόμενους που απασχολούνται με τους ίδιους όρους στους βρεφονηπιακούς σταθμούς της ΔΥΠΑ.

Εξάλλου, ο Σύλλογος Εργαζομένων στους ΟΤΑ Ελευσίνας, Ασπροπύργου και Μάνδρας – Ειδυλλίας δρομολογεί λεωφορεία για την κινητοποίηση στην Αθήνα από Ελευσίνα, στις 8.30 π.μ. Φούτρη και Εθνικής Αντιστάσεως (11ο Δημοτικό) και από Ασπρόπυργο, στις 8.30 π.μ., πλατεία Ηρώων.

Στο πλευρό των εργαζομένων στους δήμους είναι από την πρώτη στιγμή οι έξι δήμαρχοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» σε Ικαρία, Καισαριανή, Πάτρα, Πετρούπολη, Τύρναβο και Χαϊδάρι και οι εκλεγμένοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στους δήμους όλης της χώρας, που περιοδεύουν στις υπηρεσίες και καταθέτουν ψηφίσματα στήριξης του αγώνα τους στα Δημοτικά Συμβούλια.

Υπενθυμίζεται ότι σε συνέχεια των προηγούμενων ρυθμίσεων για τη δουλειά-λάστιχο στους ΟΤΑ η κυβέρνηση εξαπολύει νέα επίθεση σε βάρος των εργαζομένων σε παιδικούς σταθμούς και ΚΔΑΠ, αλλά και σε όλο το προσωπικό. Πρόκειται για τη διαδικασία στελέχωσης βρεφονηπιακών – παιδικών σταθμών και ΚΔΑΠ, με το σχέδιό της να βάζει οριστική ταφόπλακα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά και στην απαίτηση για μονιμοποίηση των εργαζομένων που εδώ και δεκαετίες δουλεύουν υπό διαρκή ομηρία.

Συγκεκριμένα, το σχέδιο της κυβέρνησης προβλέπει ότι οι εργαζόμενοι θα προσλαμβάνονται στις δομές αυτές κατά προτεραιότητα μέσα από έναν ηλεκτρονικό γενικό κατάλογο υποψηφίων που θα δημιουργήσει η ΕΕΤΑΑ ΑΕ, κατόπιν πρόσκλησης ενδιαφέροντος και εφόσον κατέχουν τα απαιτούμενα προσόντα σύμφωνα με το ΠΔ 85/2022. Ο ηλεκτρονικός κατάλογος υποψηφίων δεν θα μπορεί να ισχύει για περισσότερο από 2 χρόνια και μετά θα καταρτίζεται νέος. Επίσης, οι συμβάσεις θα είναι 8μηνης ή 11μηνης διάρκειας, ενώ εκτός από τις συμβάσεις πλήρους απασχόλησης θα υπάρχουν και συμβάσεις μερικής απασχόλησης!

Το ακόμα χειρότερο είναι ότι η μισθοδοσία των εργαζομένων θα εξαρτάται αποκλειστικά από τα voucher, με τις προσλήψεις να γίνονται τον Νοέμβριο, εφόσον καταφέρουν να αναμορφωθούν οι προϋπολογισμοί των δήμων και υπάρχουν οι ανάλογες πιστώσεις.

Πρόκειται για ρυθμίσεις που από χέρι οδηγούν στην παραπέρα υποβάθμιση κρίσιμων κοινωνικών υπηρεσιών, στην περιπλάνηση εργαζομένων σε διάφορες δομές, στην ανακύκλωση της ανεργίας και την εργασιακή ομηρία, στη ναρκοθέτηση της αναγκαίας μονιμοποίησης των εργαζομένων, αλλά και στο σπρώξιμο των λαϊκών οικογενειών στον ιδιωτικό τομέα.

Το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής προβάλλει τα εξής αιτήματα: Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και με ενισχυμένη κρατική χρηματοδότηση. Κατάργηση του νόμου Βορίδη και όλων των νόμων που απαγορεύουν τη μετατροπή των συμβάσεων από ορισμένου χρόνου σε αορίστου. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Αυξήσεις στους μισθούς κατά 20%. Επαναφορά τώρα του 13ου και του 14ου μισθού.

Παράλληλα απευθύνεται με επιστολή του στους γονείς, ενημερώνοντας για τις συνθήκες που επικρατούν και τις επιπτώσεις που θα έχουν οι νέοι σχεδιασμοί της κυβέρνησης.

Στήριξη στην απεργία και τις διεκδικήσεις

Στην Κέρκυρα, το Εργατικό Κέντρο καλεί τους εργαζομένους και τους γονείς να στηρίξουν τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στις κοινωνικές δομές, συμμετέχοντας στην κινητοποίηση που έχει προγραμματιστεί για σήμερα Παρασκευή 24 Απρίλη, στις 10 π.μ., στον παιδικό σταθμό δίπλα στα Γενικά Λύκεια.

Στην Χίο, θα γίνει κινητοποίηση έξω από το Δημαρχείο σήμερα Παρασκευή 24/4/26 στις 11 π.μ. Τη στήριξή του στον αγώνα των εργαζομένων στις Κοινωνικές Δομές εκφράζει και το Νομαρχιακό Τμήμα Χίου της ΑΔΕΔΥ.

Να μην προχωρήσουν οι περικοπές στους δημόσιους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς, τα ΚΔΑΠ και τα ΚΔΑΠ-ΜεΑ που προβλέπει το προσχέδιο της νέας διάταξης νόμου απαιτεί η Δημοτική Αρχή Πάτρας.

Επίσης ο Δήμος Ικαρίας, με ψήφισμα που εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο την Τρίτη 21/4, τάσσεται ενάντια στον απαράδεκτο σχεδιασμό της κυβέρνησης για τους δημόσιους παιδικούς σταθμούς και τα ΚΔΑΠ.

ΠΗΓΗ: 902.gr

Διαφήμιση

Κοινοποιήστε:

Διαφήμιση

Δημοφιλή

Διαφήμιση

Περισσότερα Νέα

Δημοσκόπηση Prorata: 9.5% η διαφορά ΝΔ με ΕΛ.Α.Σ. – Το 70% λέει ότι η χώρα κινείται σε λάθος κατεύθυνση

'Οπως καταγράφεται στον Σφυγμό Ιουνίου, η κοινωνία παραμένει απαισιόδοξη...

Μία Συνταγματική αναθεώρηση για να συνεχίσει να κυβερνά η μειοψηφία

Η Ελλάδα βρίσκεται σήμερα μπροστά σε πολύ μεγαλύτερα διλήμματα...
Διαφήμιση