Βολές προς την κυβέρνηση Μητσοτάκη για τη διάταξη που δημιουργεί προσωποπαγείς θέσεις στην ΕΥΠ, εξαπολύει η Ε’ Αντιπρόεδρος της ΒτΕ και βουλευτή Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Όλγα Γεροβασίλη.
Υπενθυμίζοντας το δικαστικό μπλόκο που επιχείρησε, σχετικά με το σκάνδαλο των υποκλοπών, ο «εμπλεκόμενος εισαγγελέας του Αρείου Πάγου» Κωνσταντίνος Τζαβέλλος, αλλά και το κοινοβουλευτικό πραξικόπημα της ΝΔ να εμποδίσει τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, η Όλγα Γεροβασίλη υπογραμμίζει ότι η ΝΔ «υπερψηφίζει σήμερα σε άσχετο νομοσχέδιο, άρθρο για να μεταταχθούν στην ΕΥΠ και μάλιστα σε προσωποπαγείς θέσεις και “κατά παρέκκλιση κάθε διάταξης νόμου”, όλοι οι αποσπασμένοι που η κυβέρνηση έχει τοποθετήσει στην ΕΥΠ μέχρι σήμερα».
Αναλυτικά η δήλωση της Όλγας Γεροβασίλη
Μετά το δικαστικό μπλόκο που επιχείρησε ο εμπλεκόμενος Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κ. Τζαβέλλας, με την υπόθεση πλέον, όμως, να εκκρεμεί στον Αντεισαγγελέα, κ. Μπακέλα,
Μετά το κοινοβουλευτικό πραξικόπημα της Νέας Δημοκρατίας, αντισυνταγματικά και παράνομα να εμποδίσει την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για τις Υποκλοπές που πρότεινε η Αντιπολίτευση,
Χθές, η ΝΔ, υπερψήφισε, σε άσχετο νομοσχέδιο, άρθρο για μεταταχθούν στην ΕΥΠ και μάλιστα σε προσωποπαγείς θέσεις και «κατά παρέκκλιση κάθε διάταξης νόμου», όλοι οι αποσπασμένοι που η Κυβέρνηση έχει τοποθετήσει στην ΕΥΠ μέχρι σήμερα.
Ακούσαμε, μάλιστα, τον υπουργός Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο, η σύζυγος του οποίου υπήρξε στόχος του ενιαίου κέντρου ΕΥΠ-Predator, να υπερασπίζεται τη ρύθμιση και την ΕΥΠ, λέγοντας «δεν υπάρχει ασφάλεια χωρίς ΕΥΠ». Πώς εννοεί την «ασφάλεια» και πώς εννοεί την ΕΥΠ, όμως, κος Σκέρτσος;
Πάντως, οι διαφωνούντες υπάλληλοι, αφού τοποθετήθηκαν σε διευθύνσεις-ψυγεία, κατόπιν εκδιώχθηκαν κιόλας, όπως προέκυψε στη δίκη των υποκλοπών.
Ο στόχος της σημερινής διάταξης είναι προφανής: Ο διαρκής έλεγχος της ΕΥΠ από τη Νέα Δημοκρατία, ώστε το σκάνδαλο των υποκλοπών να μην ανοίξει ούτε και αφού η ΝΔ χάσει την εξουσία.
*Από το γραφείο της Όλγας Γεροβασίλη
