Νίκος Στραβελάκης: «Γιατί τα έξι χρόνια κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι καταστροφή για τη χώρα» (ΒΙΝΤΕΟ)

Ημερομηνία:

Διαφήμιση

Ο καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών μιλά στο Πάρι Καρβουνόπουλο για την κατασροφική εξαετία της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Για την κοροϊδία της κυβέρνησης με την «επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων» μας διαφωτίζει ο διδάσκων στο Τμήμα Οικονομικών του ΕΚΠΑ, Νίκος Στραβελάκης.

Μιλά για τις «αυξήσεις» του κατώτερου μισθού που έγιναν αόρατες και για τις «ντρίπλες» της κυρίας Κεραμέως και για τα «σωματεία σφραγίδες».

Με δυο λόγια οι «συλλογικές συμβάσεις» που ανακοινώθηκαν είναι κενό γράμμα… «Είναι όπως οι μειώσεις στα σούπερ μάρκετ και οι επιδοτήσεις ενοικίων, που αποδείχτηκαν επί της ουσίας επικοινωνιακά τεχνάσματα».

Το θέμα των εργασιακών σχέσεων που έχουν επιστρέψει στο μεσαίωνα , δεν αφορά μόνο την κυβέρνηση, αλλά και τα κόμματα της αντιπολίτευσης που θα πρέπει να που πως θα τις επαναφέρουν σε μια κανονικότητα.

Ο κ.Στραβελάκης μιλά για την εσωτερική πολιτική κατάσταση, μετά και από την επανεμφάνιση Τσίπρα. Προβλέπει ότι ο κ. Μητσοτάκης θα επιχειρήσει να επαναφέρει τη συζήτηση στο 2015 «με τους γελοίους όρους που το είχε κάνει το 2019, προσπαθώντας να μας πείσει ότι η χώρα καταστράφηκε τον Ιανουάριο του 2015».

Από την άλλη επισημαίνει ότι ο κ. Τσίπρας στο βιβλίο του προσπαθεί να μας πείσει ότι το τρίτο μνημόνιο δεν ήταν μόνο αναγκαίο ,αλλά και επιτυχές.

Μήπως είναι καιρός να αρχίσει συζήτηση για το τι έχει γίνει στη χώρα από το 2019 και μετά; Η οποία θα ξεκινά από το τι παρέλαβε ο κ.Μητσοτάκης και τι έχει κάνει σ’ αυτά τα 6 χρόνια διακυβέρνησης του; «Ο κύριος Μητσοτάκης έχει μοιράσει παράδες, με διευθύνσεις και ονόματα… Ξεκινώντας από τους Φραπέδες και τους Χασάπηδες και φθάνοντας στους μεγαλοσχήμονες που από χρεοκοπημένοι το 2009 ,εμφανίζονται σήμερα σε λίστες του Forbes με περιουσίες άνω του 1 δις ευρώ.. Έχει υπάρξει μια τεράστια ανακατανομή πλούτου και μια ανισότητα».

Ο κ. Στραβελάκης υποστηρίζει ότι ο κ. Μητσοτάκης «λειτούργησε ως ένας διαμεσολαβητής για να φθάσουν τα χρήματα του ταμείου Ανάκαμψης να φθάσουν σε συγκεκριμένες τσέπες και σίγουρα αυτές δεν ήταν οι τσέπες των πολιτών». Έτσι εξηγεί και τη σκανδαλώδη όπως λέει υποστήριξη που έχει ο κ. Μητσοτάκης από σχεδόν το σύνολο του Τύπου.

«Η εξαετία του κ. Μητσοτάκη είναι μια καταστροφική περίοδος για τη χώρα», λέει ο κ. Στραβελάκης και επισημαίνει ότι η Ελλάδα αλλά και η υπόλοιπη Ευρώπη θα μπουν σε νέα φάση λιτότητας. «Οι αυταπάτες της φιλελεύθερης ΝΔ , που θα τα διόρθωνε όλα , τελείωσαν. Οι πολιτικές της δεν δούλεψαν. Όπως και εκείνες του ΣΥΡΙΖΑ.Οι μόνοι που μπορούν να αντιδράσουν είναι οι πολίτες τους οποίες τα κόμματα οδηγούν στην περιθωριοποίηση και στη λογική του να μην ασχολούνται με τίποτα. Αυτή είναι η επιδίωξη των κομμάτων και ο μόνος τρόπος να αντιμετωπιστεί είναι η δημιουργία κινημάτων από τους πολίτες».

ΠΗΓΗ: militaire.gr

Διαφήμιση

Κοινοποιήστε:

Διαφήμιση

Δημοφιλή

Διαφήμιση

Περισσότερα Νέα

Πόλεμος στη Μέση Ανατολή: Συμφωνία βλέπουν οι ΗΠΑ – Διαψεύδει το Ιράν

Βέβαιος ότι η πολυαναμενόμενη συμφωνία με το Ιράν βρίσκεται...

Συνέντευξη Μητσοτάκη με προκλητικά ψεύδη, αλαζονεία και χωρίς καμία πολιτική ευθύνη

Το αφήγημα της σταθερότητας έφερε ξανά ο Κυριάκος Μητσοτάκης...
Διαφήμιση