Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, στις προβλήτες 2 και 3 στο λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα μπροστά από το σημείο εκφόρτωσης στρατιωτικού φορτίου από το πλοίο Ever Golden, το οποίο μεταφέρει στρατιωτικό χάλυβα με τελικό προορισμό το Ισραήλ.
Ο κόσμος συγκεντρώθηκε σε μία κινητοποίηση αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό.
Το σωματείο των λιμενεργατών στις δυο προβλήτες της Cosco (ΕΝΕΔΕΠ) και με την συμμετοχή σωματείων, οργανώσεων και συλλογικοτήτων, σήμερα Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025, φώναξε πως
Μάλιστα σε σχετική ανακοίνωση η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων στις προβλήτες του Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ) καταγγέλλει πως το φορτίο προορίζεται για τη συνέχιση της σφαγής αμάχων στην Παλαιστίνη.
«Καμία εμπλοκή της χώρας και του λιμανιού στους πολέμους των ιμπεριαλιστών», το μήνυμα που στάλθηκε για άλλη μια φορά από τους συγκεντρωμένους και τους λιμενεργάτες, που -όπως και σε προηγούμενες ανάλογες περιπτώσεις, για παράδειγμα με το σταμάτημα 22 τόνων σφαίρες- έχουν ξεκαθαρίσει πως δεν βάφουν τα χέρια τους με αίμα.
Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν τα μέλη του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Γιάννης Πρωτούλης και Θοδωρής Χιώνης, επίσης ο Νίκος Αμπατιέλος και η Διαμάντω Μανωλάκου, βουλευτές Πειραιά του ΚΚΕ.
Πάντως, οι λιμενεργάτες ανέφεραν ότι το πολεμικό υλικό που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για να συνεχιστεί η σφαγή στη Λωρίδα της Γάζας έχει μεταφορτωθεί από το «Ever Golden» σε άλλο πλοίο, το οποίο αναμένεται να καταπλεύσει στον Πειραιά την Τετάρτη το βράδυ.
Έτσι ανακοίνωσαν νέα κινητοποίηση για το βράδυ της Τετάρτης που έρχεται το πλοίο «Cosco Shipping Pisces», στο οποίο φαίνεται να έχουν φορτωθεί 5 κοντέινερ με χάλυβα για στρατιωτική χρήση.


ΦΩΤΟ: EUROKINISSI
