Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, συνέχισε να πανηγυρίζει και στην κυριακάτικη ανάρτηση του για την άμεση εμπλοκή της Ελλάδας στον πόλεμο! Εμφανίστηκε σαν… «πολέμαρχος» της Δύσης γιατί τα ελληνικά συστήματα Patriot που βρίσκονται στη Σαουδική Αραβία προχώρησαν στην κατάρριψη ιρανικών βαλλιστικών πυραύλων. Έγραψε τα εξής: «Η ελληνική συνεισφορά από το 2021 με μια συστοιχία Patriot στη Σαουδική Αραβία ενισχύει την προστασία κρίσιμων υποδομών, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μας. Η Ελλάδα συνεχίζει να δρα με υπευθυνότητα, ενισχύοντας τη σταθερότητα και την ασφάλεια στην περιοχή».
Παράλληλα, λειτούργησε – πάλι – ως εξαιρετικός ΗΠΑλληλος και εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θέλοντας αν αποκτήσει ρόλο «μπροστάρη». Χαρακτηριστικό είναι πως επανέλαβε τα εξής, σε πολεμοχαρή τόνο: «Συζητήσαμε (σ.σ.: στην ΕΕ) πώς θα δώσουμε ουσιαστικό περιεχόμενο στη ρήτρα αμοιβαίας συνδρομής της ΕΕ. Η αλληλεγγύη που επέδειξε η Ελλάδα και άλλα κράτη- μέλη της ΕΕ προς την Κύπρο απέδειξε ότι η Ευρώπη μπορεί να είναι ενωμένη. Πρέπει, όμως, να είναι και έτοιμη – να έχουμε έναν σαφή και εφαρμόσιμο οδικό χάρτη σε περίπτωση που δεχτεί επίθεση ευρωπαϊκό έδαφος».
Ο ρόλος που επιδιώκει να πάρει ο Μητσοτάκης είναι επικίνδυνος για τη χώρα μας και το λαό της, βάζοντας την ανοιχτά πλέον στο κάδρο των αντιποίνων του Ιράν. Οι «μπούρδες» των κυβερνητικών για «αμυντική» δραστηριότητα με τους Patriot θα μπορούσε να προκαλέσει γέλιο, αν τα πράγματα δεν ήταν τόσο τρομακτικά, σε έναν πόλεμο που συνεχίζεται. Πώς είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις «αμυντική» μια κίνηση που γίνεται από τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις, σε μια άλλη χώρα (στη Σαουδική Αραβία), «απαντώντας» σε μια τρίτη χώρα (το Ιράν).
Ο Μητσοτάκης είναι ένας ΗΠΑλληλος που νομίζει ότι είναι «πολέμαρχος» της Δύσης και βάζει σε κίνδυνο τη χώρα!
ΠΗΓΗ: imerodromos.gr
