Τη νομική οδό πήρε η Γαλλία για τη διερεύνηση των καταγγελιών για βασανισμό, κακομεταχείριση και σεξουαλική κακοποίηση των Γάλλων ακτιβιστών του Global Sumud Flotilla στα χέρια του Ισραήλ.
Συγκεκριμένα, όπως γνωστοποίησε ο Γάλλος ΥΠΕΞ, Ζαν-Νοέλ Μπαρό, ζητήθηκε από τον εισαγγελέα να διερευνήσει τις συνθήκες κράτησης και μεταχείρησης των Γάλλων πολιτών, μετά το ρεσάλτο στα πλοία του στόλου και την απαγωγή τους.
«Με βάση μια έκθεση που ζήτησα από τον Γενικό Πρόξενο μας στην Τουρκία, ο οποίος με ενημέρωσε για περιστατικά σεξουαλικής βίας, έκθεσης στο κρύο, ξυλοδαρμών και επανειλημμένης ταπείνωσης Γάλλων πολιτών, πράξεις που ενδέχεται να συνιστούν ποινικά αδικήματα, αποφάσισα χθες να παραπέμψω την υπόθεση στον εισαγγελέα», δήλωσε ο Μπαρό στον ραδιοφωνικό σταθμό France Inter.
Οι δικηγόροι των Γάλλων ακτιβιστών του Global Sumud Flotilla δήλωσαν ότι θα καταθέσουν ξεχωριστή μήνυση για τη βία που υπέστησαν οι εντολείς τους, συμπεριλαμβανομένων βιασμών και πράξεων βασανιστηρίων.
Ωστόσο, σύμφωνα με το France24, απέρριψαν πρόσκληση από το γραφείο του Μπαρό για συνάντηση, δηλώνοντας σε ανακοίνωσή τους ότι «ο θόρυβος από τις δηλώσεις του υπουργού δεν θα μας κάνει να ξεχάσουμε ότι η γαλλική κυβέρνηση έχει υποστηρίξει το κράτος του Ισραήλ από την αρχή της γενοκτονίας».
ΠΗΓΗ: rosa.gr
